Serie; Californication

Jag blev i september tipsad av min polska kompis Victor om att börja kolla på serien Californication, som han sa var "grym". Eftersom majoriteten av mina kompisar är några riktiga serie nördar, som jag verkligen inte är, så struntade jag i det. Det enda jag någonsin orkat bry mig om är Heroes och O.C. Men nu så har tv4 köpt upp serien. Ska därför slå mig ner framför tvn, som endast har 1,2 och 4:an, runt halv 11 och se om den är något att ha. Hoppas det. Jag vill bli beroende av någon serie som får mig att längta efter "torsdag kväll" exempelvis. Okej, nästa söndag börjar I en annan del av Köping som jag tidigare berättade. Men sedan pirattiden började har det blivit för lite sådant. Jag ska hålla mig, om den är bra det vill säga...

Update: Orka att den har gått 2 gånger redan. Det har jag missat. Och nu måste jag anstränga mig om jag vill se dom 2 första avsnitten. Skit också.

Update#2: Jag har en massa serier som bubblar inuti mig. Jag tror att det kommer komma fler sånna här inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback