Bloggstalker

Min tv har varit trasig ett tag, och nu har jag äntligen fått en ny. Det enda problemet är att jag bara lyckats fått in 1, 2 och 4:an. Alltså spenderar jag väldigt mycket tid framför datorn. Och har upptäckt att jag inte har en jättelista på läsvärda bloggar, 15st kanske. Och dom har ju nu gått igenom minst 6 gånger i väntan på att det ska komma upp något nytt. Känner mig som en stalker.
Frågan är då: Har du någon superblogg som jag totalt har missat? Eller har du själv några favoriter du vill dela med dig av?

Give me some more.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte göra ett inlägg om vilka bloggar du läser skulle vara kul att få tips :)

2008-01-24 @ 17:53:45
Postat av: Kim

Självklart kan jag göra det:), men det vore kul att få några tips av er också;)

2008-01-24 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback