Premiär; Gossip Girl

Även den här serien har varit inne ett bra tag i min serienördstäta kompiskrets. Som vanligt har jag inte orkat ta tag i saken och blev väldigt glad när jag hörde att kanal 5 hade köpt upp serien. Jag undrar om det är nya O.C som har anlänt? Fast det kanske dröjer ett tag innan en serie blir så hypad igen. Californication har än så länge lyckats hålla kvar mitt intresse. Så nu hoppas jag att Gossip Girl också kommer göra de. Jag brukar dessvärre vara ganska svårflörtad på det sättet att jag efter ett tag tröttnar om inte varenda avsnitt är hur bra som helst. Jag inbillar mig att jag har andra viktiga saker jag måste göra då. Men det brukar innebära att jag bara sitter lite extra mycket tid framför datorn. Serien är i alla fall väldigt populär bland mina bästa kompisar, men jag får se imorn kl 20:00!


Kommentarer
Postat av: Josie

Åh nej, jag stör mig jättemycket när folk säger Gossip Girls. Det heter ju bara Gossip Girl. Haha, jag vet. Lite löjligt att irritera sig på sånt, men jag lovar, jag gör faktiskt det! ^^

Postat av: Kim

Josie: okej förlåt. jag hatar faktiskt när folk säger fel ibland också. men bara med vissa grejer:P

2008-02-04 @ 00:53:43
URL: http://highwaytohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback