dagen efter...

Som vanligt blir jag för full(eller på sistonde i alla fall:P). Jag trodde inte det förens idag när det visar sig att jag både ringt och smsat olika personer vilket jag verkligen INTE kommer ihåg. Tills nu så har jag trott att jag va rätt uppstyrd, men nej. Kul va de i alla fall :). Onsdagarna på cafét är lätt dem gångerna jag har haft som roligast på krogen. Tänkte ta kort på min outfit innan jag drog men jag glömde de så de får räcka med att jag säger vad jag hade haha. Min nya favvo t-shirt från topshop, jeans från true religion, svarta ballerina från skopunkten, skinnjacka från hm och en massa armband som jag faktiskt kom ihåg att ta kort på haha.


Kommentarer
Postat av: det vet man aldrig

Jag tror allt det var någon Niklas som du "stötte" på vid rökrutan. Eller har jag fel, gumman? :P

2007-03-31 @ 22:18:34
Postat av: Kim

Svar: Nää haha JAG blev stött på:P

Postat av: det vet man aldrig

haha tveksamt :P

2007-04-02 @ 10:36:53
Postat av: alma

åh, omrarmbandet var supersnyggt! var har du haft tur att hittat det?

2007-06-09 @ 00:07:09
URL: http://almah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback