Souk gallerian

Idag gjorde jag taben att försova mig på ett prov! Okej om man gör det när man inte har pluggat men den här gången kände jag att jag skulle ha klarat det och självklart så vaknar jag inte då :/. Nu kommer jag säkert få göra om det dagen efter nån studentskiva eller något. Aja, när jag vaknade skyndade jag iväg till souk gallerian och shoppade lite. Blev väldigt besviken när jag upptäckte att dem inte hade den rutmönstrade klänningen jag nästan bara åkt dit för. Det fanns bara en annorlunda med rött mönster som inte alls var lika fin:/, men dem som jobbade där sa att den kanske kommer in senare(hoppas!). Jag hittade i alla fall lite andra saker som jag blev nöjd med, bland annat ett ormarmband som jag letat efter i evigheter :)! Sen så köpte jag en t-shirt med texten "Work hard Play harder", egentligen så var jag lite sugen på house of holland men jag känner att min ekonomi inte riktigt kan ta de inför alla kommande studenskivor:P. Dem hade också en second hand avdelning inne på top shop där jag hittade en sjal och ett par gråa hängslen, gillade den avdelningen riktigt mycket! Efter besöket på souk så gick jag till hm för att handla underkläder har nämligen tänkt köpa t-shirtbhn från "our perfect" men har aldrig kommit till skott, men idag så slog jag till.

image259
image260


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback