Sofi Fahrman

image360Jag var verkligen tvungen att blogga om Sofi den här veckan också. Hon har lyckats så sjukt bra med sina outfits på sistonde. Älskar ALLT som hon har på sig. Imorn ska jag åka in till stan och leta jeans så jag kan fixa precis lika snygga shorts som hon. Kankse inte riktigt lika pösiga dock. Mera som dom i mitten hära.

Rösta på vilken outfit du gillade bäst i mars!

Jag kom på att jag har glömt att lägga upp bilder på min shopping jag gjorde i förgår. Kankse får göra det ikväll för jag ska på påskmiddag snart så det blir nog lite tajt med tid.












Hur snygga va inte de här vintageskorna! Jag lyckas aldrig hitta några fina i min storlek. ALLA fina är typ i stl 38 :(
Update:
Kul att jag ska jobba imorn kl 9:30 så jag inte alls kan åka in till stan som jag hade tänkt! Det får bli på onsdag istället...åhh!!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

ooh va sommarsöt hon var på bilden :)

Postat av: Kim

Emma: Ja man blir riktigt sugen på sommar när man ser henne! :)

2007-04-09 @ 23:26:48
URL: http://highwaytohell.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag gillar inte Sofi :/

2007-04-10 @ 08:59:26
URL: http://nenneblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback