Ett riktigt ha begär!

image339
Bild:
WhoWhatWear

Jag har verkligen gått och kärat ner mig i avklippta shorts. Har jättelänge letat i garderoberna hemma men det finns verkligen inga. Trodde alla skulle ha ett par slitna gamla jeans hemma men tydligen inte vi:P. De ska vara riktigt slitna men ändå inte för mycket och jag har inte bestämt mig om jag ska ha fickorna kvar som Lindsay har till höger. Så fort jag har tid så ska jag åka in till stan och leta secondhand! För övrigt har jag aldrig hört ordet "Cutoffs" förut haha. Roligt ord och jag är trött:P:)

Kommentarer
Postat av: Terese

Ja, visst är det snyggt med avklippta jeans? Har du inga hemma kan du säkert hitta några billiga på second hand eller fråga om dina kompisar har några att sälja för billigt pris. :)

Postat av: Kim

Svar: Ja jag får försöka allt :). Blir nog lite secondhandshopping imorn...

2007-04-06 @ 16:28:20
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback