Studentens lyckliga dagar





De här bilderna är från själva studentdagen som ni kanske förstår. Visst ser jag glad ut? men jag kommer ihåg att jag hela tiden hade en oroskänsla som låg och gnatade. Jag hade typ alla känslor man kan ha samtidigt så jag mådde rätt dåligt på ett sätt, haha. Hade nog rätt höga förväntningar på den dagen vilket säkert alla har. Men när jag tänker efter så var det roligaste av allt själva förberedelserna, som julen ungefär. Julmyset som pågår en månad innan jul är ju mer än halva grejen. För mig var flaket sjävla paketöppningen. Då jag ägnade mig åt att spruta ut så många öl som det gick, och självklart dricka lite också. Bara ett tips, lägg inte för stort krut på själva dagen. Känslan du har nu är så mycket mera värt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback