städa med musik.

Just nu håller jag på att städa mitt rum vilket ibland inte är så kul. Notera "ibland" för jag tycker faktiskt att det kan vara rätt avslappnande att städa. Men just nu är det tråkigt och då brukar jag sätta på lite rolig musik. Enda nackdelen är att det kan ta lite längre tid eftersom att det är omöjligt för mig att inte dansa samtidigt. Speciellt till den låten jag lyssnat på nu. Jag är glad att ingen ser mig. 

Eftersom att låten jag lyssnar på heter "shake that ass bitch" så var det inte överdrivet lätt att hitta något användbart på youtube. Men jag hittade i alla fall en lite mer barnvänlig version med
teletubbies som faktiskt beskriver känslan jag har mycket bättre haha.

Kommentarer
Postat av: bella

som jag ringer o ringer. aldrig får jag lyckan av att du svarar!!! Shake that ass bitch and pick up the phone!! Haha privat=bellisen



Ska vi ses på fredag? PUSSSSSSSSS

Postat av: Kim

haha då ringer jag dig imorn! Jag svarar ju aldrig privat nummer. Kanske är någon skummis:P Kan inte fredag, men torsdag? PUSSAR

2008-05-20 @ 22:59:50
URL: http://highwaytohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback