killing me slowly.


Jag vill bara börja med att säga att jag verkligen har trappat ner. Det här är vad jag hittade när jag städade mitt rum. Och nu ska jag försöka smuggla ut över 20 paket utan att mamma märker det. Jag är väl medveten om att det är dödligt att röka men det första som slog mig var hur mycket pengar jag egentligen har lagt ut på cigaretter, sjuka summor. Det är inte mycket som jag ångrar i mitt liv men det HÄR, usch! Kan inte bara alla i hela världen sluta samtidigt? När jag själv håller på så märker jag verkligen hur många saker som man har anpassat till rökare. Igår åkte jag t.ex bil med Niklas och Katja och hittar en cigarett tändare. Jag trodde man hade slutat med sådana? Okej att man har en tändare i bilen, men att det är en bild på en cigg är inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback