Jag har ingen röst kvar

Hade jag haft något att filma med så hade jag kört ett videoinlägg nu haha. Fyfan, jag har lite problem att prata. Men jag gillar min röst när jag är hes, och det gör många andra också. Både Katja och Jennie har kläckt "gud va sexigt, kan inte du alltid prata sådär?" haha. AaaaNEJ det kan jag inte. Om jag kunde så skulle jag göra det! Fast det är lite anstängande.

Valborg igår då, hade ni kul? Min var trevlig. Men Ante gjorde hela min kväll när han på hemvägen från Danderyd hittar en cykelhjälm. Först går han runt och säger att man ska slå honom HÅRT på huvet. Sen får han för sig att trampa ner hela hjälmen och kommer efter de fram med en hängade hjälm på huvet och säger "kolla jag har krockat". Jag vet, det är väldigt svårt att återberätta något som var kul. Men KUL var det. Synd att jag inte filmade det då hade ni förstått.

Förövrigt upptäckte Jennie igår att min skinnjacka hade spruckit. Vet inte när men så längesen kan inte det vara för det är väldigt synligt. Sånt där gör mig väldigt irriterad även fast jag vet att jag kommer få en ny. Det är vid armhålan på den högra armen. Undrar om det har något att göra med att jag röker. Den armen är liksom lite mer välanvänd. Aja, imorn ska jag ta mig till Zara och byta den mot en ny. Kanske inhandlar en ny mobil också. Då ska det fotas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback