fridaynight

image904
image905
image906
image907
image908
image909
Fredagskvällen bestod först av lite öl(applemartinis för vissa) på Mosaik, vilket är ett litet ställe precis vid S:t Eriksbron. Sedan bar det av till Fellows. Har varit där ett par gånger innan men då har det inte varit helt okej. Men den här gången hade jag riktigt trevligt.  Kan bero på att jag var med människor som jag inte träffat på ett halvår i princip. Men den här veckan har alla mina säsongande vänner kommit hem och jag är överlycklig. Har inte ens hunnit träffa alla än. Men det kanske blir ikväll då en studentskiva står på schemat. Jag gillar egentligen inte studentskivor. För det första så ska jag inte gå på middagen vilket är halva grejen och för det andra är jag bitter på alla som tar studenten för att jag inte är mittpunkten längre haha. Jag tyckte om att fira min egen student och självklart alla andras födda det året men nu får jag bara ångest för att det redan gått ett år och nästa årskull står på tur. Jag saknar att vara student helt enkelt. Och jag känner mig gammal. Grattis till alla er 89:or...verkligen.

Update: Ni ser killen med tummen upp, Olle heter han. Och han är väldigt bra på att imitera människor. Det senaste är Björn Gustafsson som
Benjamin! haha

Kommentarer
Postat av: bellisima

vackra tjejen!! Och lillen är hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback