en solig söndag.

Igår hade jag en så otroligt mysig dag. Vaknade först bakis efter en kväll som först spenderades på jobbet sedan vidare till Oxid och slutade vid femsnåret på Patricia. Riktigt kul men söndagen var en klass för sig. Den spenderades under lysande sol i rålambshovsparken med dem människor jag gillar allra mest. Lite vin, vindruvor, naturgodis och loka smultron-citron förgyllde också dagen. Om min vän Anna någonsin lägger upp bilderna på facebook så kommer ni också få en del av dom. Min finska bleka hud fick till och med lite färg under hawaiin-tropic solskyddsfaktor 30! Jag tänkte börja lugnt och jag inte vill facea hudcancer inom snar framtid. Färgen blir ändå finare och varaktigare om man solar med skydd. Bränna sig är inte bra!

Idag hade jag tänkt att sola lite till. Men blev lurad när jag tittade genom fönstret och tog på mig bikini för att gå ut. Det var svinkallt ju! Har hört att det ska bli ännu sämre väder i veckan. Vilket i och för sig är ganska bra om jag ska få något gjort. Annars hade jag antagligen spenderat hela veckan på ängen med en bok, några paket cigg och min Ipod, gud va tråkigt de där lät...


Jag bjuder på en bild på min katt sålänge. Jag hatar våra(ja, vi har en till) katter egentligen men inte när de är söta som här. Tänk om livet vore så lätt som det är för Titus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback