efter jobbet kl 0130

Jag har kommit in i en deppig period just nu. Det märks för att det krävs så lite för att jag ska bli glad och så oerhört lite för att jag ska bli ledsen. Jag är liksom ostabil. Känner att det saknas något i mitt liv. Okej en pojkvän är ju given men det ska inte räcka med det för att skaka fram den riktiga Kim. Är jag lycklig och nöjd behöver jag ingen pojkvän. Självförtroendet och lyckan ligger liksom inte i det. Och jag är en sån som brukar ha ett jävligt bra självförtroende. Jag behöver en utmaning. Fast jag är ändå för svag just nu för att kunna ta motgånger och så blir det ju oftast om man ger sig på något som är just en utmaning. Jag vet inte vad det är som gör att jag är såhär just nu. Känner bara att det är något som värker i bröstet lite. Ångest för något som jag inte vet vad. Mitt liv typ.

väldigt trött just nu så ni kan ju räkna med att jag fixar stavfelen och de gramatiska felen imorn. eller jag och jag, kommer antagligen fråga någon annan eftersom jag lider av dyselexi eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback