när jag sitter hemma för mycket.

Jag tänker mycket, och då menar jag VÄLDIGT mycket. Ofta på en massa struntsaker. Och jag älskar att göra listor. Listor på saker som jag måste göra men jag gör de liksom aldrig. Jag tänker bara väldigt mycket. NU skriver jag väldigt osamanhängade men här i alla fall lite grejer som jag vill, måste och kommer att göra den närmaste tiden. Stora och små.

  1. Gå till gymmet
  2. Åka till Thailand
  3. Lära mig älska sushi(nu gillar jag det bara)
  4. Sluta röka(i alla fall på vardagar)
  5. Göra om mitt rum
  6. Lära mig fota(funderar på att önska mig en digital systemkamera i 20-årspresent)
  7. Ta fram min stackars gitarr igen(jag var ganska bra för ett par år sedan)
  8. Rensa garderoben
  9. Sälja det som jag har rensat ut
  10. Lära mig teckna med blyerts och kol(det är faktiskt också något jag varit väldigt duktig på en gång i tiden)
  11. Börja samla på någonting(typ änglar, jag har 2 stycken)
  12. Läsa en bok i månaden
  13. Tvätta bort sminket varje gång jag varit ute
  14. Spendera mer tid med min lillasyster och mindre tid framför datorn när jag väl är hemma
  15. Sluta spendera allt jag äger på kläder
  16. Börja äta nyttigt(eftersom jag faktiskt tycker att det är gott)
  17. Styra upp min ekonomi
  18. Göra det som står på listan, men inte i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback