Joakim och Kim hade namnsdag igår

Igår hade jag en såndär bakis dag där man inte behöver göra någonting. Okej, jag hade väll endel grejer jag borde ha gjort men jag ägnade min tid åt att kolla på tv och göra en inköpslista istället. Eftersom jag har köpt gymkort så känns det väldigt onödigt att äta onyttig mat nu. Speciellt eftersom jag är en väldigt lycklig lottad person som råkar älska nyttig mat. Det här fick jag ihop så nu är det bara att knalla ner till affären. Fast jag kanske inte kommer att handla allt  på en gång men det är enbart det här som min kost kommer att bestå av. Beach 08 var de va?

image869

Update: Okej "enbart" kanske va ett lite för starkt ord. Jag kommer nog att få i mig lite vin då och då. Och mögelost, jag älskar mögelost.

Kommentarer
Postat av: emma

Aha! Vart kommer Maxs hamburgermål med chilicheese in i bilden?! Tack för igår, det var kulkul. Kram

Postat av: Kim

Haha det hände en grej där:P. Tack detsamma! Hade riktigt trevligt:) kram

2008-04-27 @ 11:34:10
URL: http://highwaytohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback