det var så vi konverserade

image855
Jag hittade precis ett block från mitt första år på gymnasiet. Vi gjorde mycket man inte skulle på lektionerna. Bland annat så kliade vi varandra. Det var oftast jag och två tjejkompisar som satt och turades om att klia varandra. Och det var inte bara armar. Vi tog av oss till linnet och kliade rygg hårbotten, hela rubbet. Otroligt skönt och avslappnande men det ser lite kul ut. 
Vi skickade även brev. Eftersom vi inte fick prata så skrev vi till varann och det kunde bli många papper. Jag undrar varför lärarna aldrig sa åt oss eftersom pappret skickades runt i hela klassrummet. Just den här konversationen kommer jag faktiskt ihåg, haha.

Kommentarer
Postat av: katja

jag tror jag dör. du måste spara den här lappen tills jag kommer hem ;)

2008-03-07 @ 10:00:30
Postat av: Kim

Katja: Haha självklart, här kastas ingenting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback