kungen av kungsan


31 grader i skuggen, jo tack det kändes. Gårdagen spenderades i rålis sedan var det brottom hem för att byta om och ta sig in till kungsan. Det första vi såg var kungen och drottningen! Sedan var det bara att börja kötta platser. Självklart fixade jag och Lillen det. Kvällen bestod av Patrik Isaksson, Hoffmaestro, tandoorikyckling, öl och helium(!). Faktum är att hela min dag bestod av helium för vi hann även med det i rålis när kyrkan delade ut balonger. Här är en video på mig och Lillen när vi sjunger. Eller jag hinner till första meningen av Sveriges nationalsång innan jag börjar att skratta.

Föresten. Lägg märke till att killen säger "du vill också ha lite kuk?" till mig. Balongen föreställde nämligen en stor sådan. Och killen tyckte att han gjorde alla barnfamiljer en stor tjänst genom att köpa den eftersom att det är väldigt fel att sälja en "heliumkuk" till barn. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback