jagärdenrastlösaste

Jag är seg. Jobbade hela 14 timmar igår vilket egentligen inte var så jobbigt. Det fanns typ inget att göra så jag spenderade stora delar av den tiden med min bok "snabba cash" som säkert alla känner till.  Men till och med de tröttnade jag på. När det finns mycket att göra så vill jag ha lite och så tvärtom. Men ett par öl på jobbet han jag med och kom hem vid 0315 skulle jag tro.
Idag vaknade jag halvtrött men var ändå ganska taggad på att måla i mina kära vänners nya lägenhet. Men där fanns det heller ingenting att göra. Det måste tydligen köpas färg först, ganska logiskt. Så nu är jag rastlös. Hade jag haft pengar så hade jag åkt in till stan, typ söder. Rensat alla secondhand affärer på fynd. Men nu har jag inte det. Funderar på att åka hem till Elin för det ryktas att hon är ensam hemma. Där kanske jag kan kedjeröka lite i alla fall. Utomhus såklart. Jaha, duscha måste jag i alla fall göra. Tjenixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback