året 2007

Förra året hände det otroligt mycket grejer. Om det var det mest händelserika året i mitt liv vet jag inte, men det ligger åtminstonde top 3. Om jag skulle sammanfatta förra året med tre ord skulle jag nog välja lycka, fylla och pank. Haha. Med alla resor jag gjorde förra året så var det en ganska bra sammanfattning. Eftersom man är full, lycklig och riktigt pank efteråt. Med resor menar jag också känslomässiga sådana. Född 1988 vilket innebar studenten för dom flesta födda de året. Det var nog den största resan. Livet har förändrats ganska mycket efter det. Eller jag har åtminstonde märkt att det inte var så himla kul att jobba istället för att gå i skolan. Det finns mycket saker jag ångrar att jag gjorde, som gjorde mig otroligt olycklig. Men som sagt har jag upplevt väldigt mycket lycka också. Har lärt känna många underbara människor. Det är nog de jag är mest glad över.

Val D'Isere 07:

image768
Mitt mål var att få med dom fulaste bilderna, lite töntiga posekort och nån gruppbild. Jag tror jag lyckades.

Studenttiden 07:

image707
image708
Fula(och fulla), roliga och några gruppbilder, check.

Magaluf 07:

image737
haha, vad ska man säga.

Random pics:

image767
Ja, nu försökte jag få med lite bilder från andra tillfällen. Bland annat en roadtripp till götet, cj festivalen(min kompis anordnade en festival i hans trädgård), båtturer, midsommar, älvdalen, bonfire, ponnytrav, utgångar m.m. Det här var en ganska stor del av mitt 2007 i bildform. Men lite behåller jag för mig själv!


Kommentarer
Postat av: jennie

hjärta

2008-01-14 @ 22:09:36
Postat av: sanna

Trevlig blogg :) Fina bilder va jobbar du med?

2008-01-14 @ 22:45:45
Postat av: Kim

Jennie: Jag vet, såg du den fina bilden på dig från göteborg haha

Sanna: Tack! Jag jobbar på en sportbar/resturang/bowlinghall haha. För det mesta i garderoben men har även jobbat som servitris ibland. :)

2008-01-15 @ 01:20:00
Postat av: bellisima

antligen ar du igang igen tjejen! Hur leker livet dar hemma?! Far bli en dag pa stan nar jag kommer hem!

Postat av: Kim

Bellisima: Det är segt här hemma, längtar efter våren! Självklart, när kommer du hem? Snart hoppas jag:)

2008-01-15 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback