satsa för sommar

Igår på jobbet så kom det ett gäng på 3 som ville sälja gymkort. Först kände jag mig lite besvärad men tog ändå en broschyr och börjar arbeta. När jag ser att dom stått i receptionen ett tag så skummar jag ändå igenom den och kommer på att "visst fan jag skulle ju börja träna". Så jag ropar på tjejen som genast kommer springade och är jätteglad att jag visar intresse. Jag köpte kortet och nu har jag pratat så mycket med Leila så att idag när jag ringde möttes utav ett "hej kim". Jag gillar personalen innan jag ens har gått dit.

image845

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul! Vad har du för medlemsskap? Funderar också på att börja träna där då mina kompisar hoppade på deras januari-erbjudande (som tyvärr inte gäller längre). Hur mycket får du betala i månaden? kram lisa

Postat av: Anna

Har också tagit upp träningen igen, det är rätt kul faktiskt :)

2008-02-24 @ 19:20:04
URL: http://mysignature.blogg.se
Postat av: Kim

Lisa: Jag har nått speciellt "stadshagen erbjudande" för att det ska öppnas ett nytt center där. Men tills det är klart vilket är i aug så får jag träna i fridhemsplan och odenplan gratis. Senare kommer jag att få betala 395kr i mån för ett brons kort. Haha fattar knappt själv men jag hoppas du gjorde det:) kram!

Anna: Ja, man mår så mycket bättre när man rör lite på sig!

2008-02-26 @ 17:08:27
URL: http://highwaytohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback