ray ban my man

image832
Bild: Molly Sims & Mischa Barton

Vaknde och såg att det var sol! Gud så mysigt. Nu kanske ni tänker "Vadå? Det har ju varit sol i flera dagar nu..." men jag har en dålig vana att gå upp vid kl två eller senare, vilket gör att jag ofta missar solen. Men idag var jag uppe och flaxade vid tio. Vet verkligen inte varför eftersom jag inte ens gillar den här dagen. Skulle jag kunna sova bort allting. Pratar såklart om alla hjärtans dag. Nu har jag ingen pojkvän och det är klart att det kan vara rätt mysigt om man har det just idag, men i alla fall. Det är inte en dag jag tycker är så jätterolig. 
Okej, om man ska koppla bilden till det här inlägget på något sätt så var det för att jag för första gången iår fick använda mina rayban när jag gick till affären precis. Kände mig dock ganska töntig när kassörskan kollar på mig med nedlåtade blick och frågar om jag kan ta av mig solglasögonen när hon tittar på mitt pass(ja jag går runt med ett pass). Vafan, ser jag ut som 17 eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback