det blev fel, väldigt fel.

Den här helgen blev ingenting som jag hade tänkt mig. Jag var ute fre, lör och sön. Och är bakis fortfarande, eller magsjuk. Jag spyr i alla fall. Ni förstår säkert att det blev en heldel alkohol. Speciellt i söndags då det var personalfest. Jag kommer inte ens ihåg att jag gick ut, och det är INTE bra. Än en gång säger jag...Det ska aldrig hända igen!

Update: Jag glömde att nämna den jobbigaste delen(eller skönaste det beror på hur man ser det). Det här lät som ett ångest inlägg men det är de verkligen inte. Borde jag ha det kanske? 

Kommentarer
Postat av: bellisima

hoppas du mar battre tjejen!! Fika o shopping nar jag kommer hem??

Postat av: Kim

Ja självklart! Jag tycker du ska komma hem NU:)

2008-02-27 @ 11:33:05
URL: http://highwaytohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback