Min mage är full av sushi

Jag hittade lite fina grejer idag. Ett par fina jeansshorts, en grå magtröja, ett rosa silklinne och ett par svarta ballerinaskor. Därimot så hittade jag INTE ett par beiga chinos som dög och inte eller en skepparkeps(?). Väldigt irriterande för jag kollade hattbaren men jag tyckte inte att jag hittade någon duglig där. Sprang på Elin Kling och Linn Gustafsson, som förövrigt är ännu snyggare i verkligheten, i dörröppning till aa så jag borde ha frågat dem om tips. Men det hade kännts väldigt töntigt till och med för mig, haha.

Dagen slutade i alla fall i form av sushi och vin med min moster, mycket trevligt. Jag klarade mig igenom hela måltiden utan bestik i princip! Riktigt bra för mig som har varit sämst på att äta med pinnar men idag gick det jättebra.  

Hade förövrigt precis tänkt att beställa ett par skor från asos men nu tog dom slut. Imorse fanns de men då orkade jag inte så nu fick jag mitt straff. Jävla skit också.

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, det låter ju hur fint som helst. En sån där keps skulle jag också vilja ha. Kollade du på hattaffären på Götgatan precis innan medborgarplatsen? Tror att elin kilng köpte sin där, men jag vet inte riktigt. Vilken dermalogica köpte du sen? Har bara provat skin smoothing, men jag har ganska torr och känslig hud. ha en skön dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback