make a choice

Jag ska köpa en ansiktskräm från dermalogica. Men jag vet inte om jag ska köpa "skin smoothing cream" eller "active moist" den första är oljebaserad vilket inte den andra är. Om jag har fattat rätt det vill säga. Men vilken ska jag välja? Jag har ingen problemhud så jag har fått för mig att det är bäst att köpa den sista då. Men egentligen har jag ingen aning. Om ni klickade på länken ser att tuben med 100ml kostar ungefär 260kr. Väldigt bra pris eftersom att den i butik kostar 600kr. Tipset fick jag av Emma!

Puss!

Update: Valet är gjort. Tack Lisa! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Kim! Det är tvärtom, har du ingen problemhy bör du köpa smoothing cream. Active moist utan olja är till för dem som har lätt för att få acne etc. då oljebaserade krämer kan bidra till att problemen förvärras! Kram

2008-04-28 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback