Jag skulle ha jobbat...

...idag men det blev ändringar så jag underhåller mig med att sitta och svara på frågor och läsa andras bloggar.

Röker du? Ja tyvärr men jag ska sluta, faktiskt.
Dricker du? Ja och det tänker jag inte sluta med, då dör man ju. För det var ju vatten dom tänkte på eller hur? höhö
Skolkar du? När jag gick i skolan så gjorde jag det. Och det ångrar jag väldigt mycket så ni som fortfarande går i skolan, GÅ DIT!
Gör du din egen frukost? Ja och god blir den alltid.
Hur lång är du? 183 cm står det på passet.
Hur mycket väger du? 64 kg pure muscles(inte)
Har du slagit ner någon? Inte ner på marken.
Har du pussat någon av samma kön? Jag tror jag har hånglat med dom flesta av mina tjejkompisar. Det var något konstigt vi höll på med i ettan på gymnasiet efter ett par järn hah.
Vilken är din favoritfärg? När jag var mindre var det gul. Har alltid gillat citronsmak på godis. Men nu har jag ingen favoritfärg om man inte räknar smak på godisar som fortfarande är gul.
Har du varit på strippklubb? Nej men det är något jag måste göra. Ångrar att jag inte gjorde det när jag var i ayia napa för ett par år sedan, fast jag hörde att tjejerna var ganska ofräsha där.
När grät du senast? Förra veckan någongång. Jag gråter ganska ofta. Tycker det är skönt.
Vem kan du prata om allt med? Kan vet jag inte. Men jag pratar om allt med alla, vilket inte alltid är så bra.
Hur ofta tränar du? Om man räknar från och med nu så är det 4 gånger i veckan. Men jag har inte börjat än.
Vem pussade du senast? Tomas
Vem kramade du senast? Niklas
Vad är din högsta önskan just nu? Om man tänker materiellt så är det att någon ska komma fram till mig och ge mig en nyckel till en trea på kungsholmen.
Vad vill du bli när du blir stor? Fyfan, jag vill inte bli större! Men äldre lär jag ju bli och vad jag vill bli då har jag ingen aning om.
Vad heter din hårspray du använder? Det är mammas och jag orkar inte gå och kolla vad den heter. Nån vit flaska är det i alla fall.
Vem gillar du?Jag gillar många. Det är mitt problem.
Använder du string? Ja, svarta i fem-pack från hm.
Har du en bärbar dator? Nej men innan det här året är slut ska jag äga en macbook.
Senaste boken du köpte? En va grabbarna heter den. Handlar om fotbollshuliganism.
Är du blyg? Nja aldrig mot bara en person(om det inte är någon som gör mig knäsvag). Men jag kan vara det om jag är alldeles ny och ensam i en stor grupp. Typ första dagen på jobbet. Men annars är jag en person som tar mycket plats och babblar mycket. Jag gillar att vara i centrum!
Vad gör du just nu? Lyssnar på musik och funderar på om jag ska gå ut ikväll och fylla ut ölmagen lite.

Jag kommer inte ihåg vart jag hittade den för det var ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra flicka! Vad tycks om min nya väska? and by the way hur slutade onsDAGEN FÖR DIN DEL? haha

2008-04-11 @ 19:18:56
Postat av: bellisima

det var jag!!

Postat av: bellisima

tror du glömde mig ang.pussandet där ovan haha pussisarrrrrrrr

2008-04-11 @ 19:21:27
URL: http://bellisima.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback