En Söndag på Söder

Igår var jag ledig vilket är väldigt ovanligt. Den enda trippen jag tog utanför dörren igår var när jag skulle storhandla på willys. Känner mig väldigt vuxen och felplacerad när jag gör det haha. Har till och med en såndär liten bricka så man slipper sätta in en femma eller tia i vagnen. Väldigt skönt eftersom jag förra gången tagit mig hela vägen dit och upptäcker att jag inte har något litet mynt på mig. Det slutade med 2 tunga korgar, inte att rekomendera! Nu har jag i alla fall precis dödat en riktig god frukost och ska snart bege mig in till stan, eller söder som överskriften berättar. PÅ shoppinglistan står:

Beiga chinos
Jeansshorts
Bikini
Svarta ballerina

Sen kommer jag självklart att hitta en massa andra prylar second hand också. Det gör jag alltid. Har dessutom endel andra grejer som jag skulle vilja köpa men budgeten räcker inte riktigt till den här månaden. Funderar på att ta en halvvit månad nu. Fast rosé på en uteservering är väldigt svårt att stå emot. Däremot ska jag skära ner ordentligt på rökningen den här månaden. Och alla andra månader också för den delen. Det ska bara vara tillåtet att röka när alkohol finns med i bilden, det vill säga på någon uteservering just nu. Och eftersom jag ändå ska skära ner på alkoholen så slår jag 2 flugor i en smäll. 

Jaha, bilder från i torsdags har jag lovat också men det kommer nog bli lite senare idag. Måste nämligen be
Issa skicka de först. Tror i alla fall hon har lagt upp en bild där mitt ben finns med där får man en skymt av klänningen, det får duga för stunden.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback