Snyggast på VMA

Brukar aldrig kommentera kläder på olika event för att jag tycker det är sjukt tråkigt vet inte varför men den här gången kunde jag inte hålla mig. Ashlee är en av mina största inspriationskällor(det där lät töntigt jag vet) men jag tycker i alla fall att hon alltid klär sig snyggt. Och hon var lätt snyggast på MTV VMA`s i förgår. I och för sig så var det nästan ingen som var snyggt klädd måste jag säga. Den enda som var söt förutom Ashlee var Hayden "Heroes" Panettiere. För dom inte börjat följa serien än, GÖR DET NU!

Update: För er som missade Britneys comeback och inte kan se det omtalade uppträdandet för att youtube tagit bort de så finns det här. Måste säga att jag trodde att folk överdrev när dom sa att det var sjukt dåligt, men det gjorde dom verkligen inte! Hon ser så sjukt osäker ut men låten är fortfarande grym tycker jag:). Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Ninni

Jag gillar också låten! Men framträdandet var pinsamt...

2007-09-11 @ 19:19:04
URL: http://www.ninnisblogg.se
Postat av: Kim

Ninni: Verkligen, tycker typ synd om henne!

2007-09-11 @ 19:33:30
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback