Shoppat!


Funderade ett tag på om jag skulle köpa monkis body eller inte, men nu gjorde jag det i alla fall. Anledningen var att jag tycker att den sitter konstigt i rumpan, är jag den enda som tycker de? Prisvärd var den i alla fall, 150kr och nu är jag nöjd:)

Har länge velat ha en spets bh utan en massa instoppat i den och nu slog jag till. Tycker det är skitsnyggt att ha under ett vanligt linne så man ser den lite(ja de lät porrigt). 98kr från älskade hm!

Lyckades få tag på lack"slut i hela stockholm"väskan igår. Så nu är jag lycklig! Hittade den i solna centrum och det var den sista så jag hade tur! 249kr på gina, riiiktigt bra pris.

Kommentarer
Postat av: Maria

nej ja tycker inte alls att den sitter konsstigt.
Väskan var riktigt snygg :) Muums.

Postat av: Kim

Maria: Tackartackar:)

2007-09-09 @ 12:03:47
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback