Vad ska man ta sig till idag då?

Igår var jag hemma hos Felix och kollade på Vive les alps vilket är den nydligen klara filmen från sportlovsveckan i Val D'isere. Mycket trevligt var de! Men vad ska man ta sig till idag? Först ska jag nog försöka styra upp mig själv och gå hem till Victor och hämta min mobil som jag lyckades supa bort förra helgen, eller rättare sagt Toves mobil. Har klarat mig förvånadsvärt bra utan mobil måste jag säga. Kändes riktigt bra att inte ha belastat telefonräkningen något på en vecka, tills det nya simkortet kom på posten och det fanns en avgift på 50 kr....f***a också. En hel vecka utan mobil i onödan!

image575
Nästan hela gänget i Tyskland påväg till Frankrike. Fina kläder vi hade va? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback