Ont om pengar?

image640
Bilder:
WhoWhatWear, theskinnywebsite
Sen Lindsay kommit ut från rehab har det gått rykten om att hon har ont om pengar. Det behöver såklart inte vara sant, men jag undrar om det är en tillfällighet att hon har gått runt med saker från urban och hm de senaste veckorna. Om det inte beror på pengarbrist så tycker jag hon är skön som gör som så många andra kändisar inte gör, shoppar billigt. Eftersom det dyra nödvändigtvis inte behöver vara bättre! Har förövrigt varit och klämt på väskan i affären, riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Haha, jag är nog likadan. Oh, om tio dagar! Grattis i förskott ;) Jag fyller år 17 December.. tyvärr. Inge kul att vara 17 när alla andra är 18! Du kanske förstår vad jag menar :P

Postat av: bellisima

tjejen! Jag hann inte se dig!
Jag har varit sjuk, e fortfarande sjuk! Skit jobbigt!! Kommer sakna dig nu när jag åker iväg, men du får ha koll på bloggen o facebook jag kommer rapportera allt!
Du får ha en underbar födelsedag oxså!! Hoppas du får allt du önskat dig och lite till! Kram!

2007-11-15 @ 10:45:54
URL: http://bellisima.webblogg.se
Postat av: Ida

Jag skulle tro att hon typ har vaknat upp och insett att överdriven lyx-konsumtion är meningslös och att hennes liv har handlat om fel saker. Eller så kanske budget är en ny celeb-trend :)
Ses vi på spelningen på fredag?
puss

Postat av: Kim

Ida: Hehe mm maybe:). Ja de e klart vi gör! :)
puss

2007-11-30 @ 09:52:26
URL: http://highwaytohell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback