Full och rulle

image648
Bild: Nylon
Japp, tiden räcker knappt till. Helgen var full av roligheter bland annat min 19årsdag :)! Var alltså ute hela helgen, och ska även ut och svira idag. Flera mycket viktiga tokstollar ska nämligen ta sitt pick och pack och dra till ÅRE! Hur ska vi kvarlämnade klara oss? Innan dom drar ska vi i alla fall ut tillsammans en sista gång i sthlm på ett tag. Men självklart ska jag upp till Åre och hälsa på senare i vinter:). Hade tänkt att lägga upp kvällens outfit idag. Får se om blir lika cool som M-K....

Kommentarer
Postat av: katt-ja

jag vet redan att du kommer telefonterra mig haha. Men i sommar är vart fall jag tillbaka igen (om jag inte blir tokkär i någon norrlänning) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback