Trött tjej

Har varit riktigt skönt med långhelg även fast jag idag kom på att jag faktiskt hade varit ledig i 4 dagar, det känns INTE. Helgen har i alla fall bestått av jobb, sista studentskivan och en paddlingstur med övernattning vilket har resulterat i sjukt lite sömn. Riktigt oklart vad som håller mig vid liv just nu, men det är så de ska va!

Den sista studentskivan(för mig i alla fall) var riktigt kul! Blev lite mycket dricka för min del vilket jag inte fattade förens dagen efter då huvet inte riktigt ville sammarbeta. Men sova var inget alternativ eftersom Anna, Mikaela och jag skulle hålla i paddlingsturen som hela friluftslivsgruppen skulle på. Turen skulle hållas runt kärsön och sedan hade vi kollat upp en plats där vi skulle tälta. Fast det tog ett tag och efter många "slyyynkajak" och "VAFAN!!" pga. styrningsproblem så var vi framme:P. Sjukt mysigt blev det i alla fall! Men nu är jag som sagt helt slut. Efter en lång och blöt promenad med Katja precis, är jag hemma. Ser fram emot att få lägga mig i sängen och gosa in mig i min egen kudde vilket jag inte gjort sen i fredags! :)

Har dessutom äntligen kommit upp lite fina bilder från skivan på facebook:
image451
jennie, lina, jag, anna, katja, tove, sophie och
mikaela<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback