Kim vill ha nu



Det känns som en evighet sen jag shoppade men snart är det dags igen! Eller aa nästa fredag kommer lönen och jag vet inte ens om jag kommer kunna använda den till exakt vad jag vill...suug. Men om jag kan det så är det här några av de saker som jag TÄNKER införskaffa!

Eftersom jag precis gjort sönder mina sjukt övernavända svarta ballerina från skopunkten måste jag hitta ett par bra ersättare. Och varför inte satsa på några i plast! Kommer ihåg att jag hade ett par när jag var liten, röda med glitter i...men dom var inte lika fina. De här kommer i alla fall från märket Melissa och finns på Urban Outfitters för 400kr.

Jag har egentligen ett par fina shorts som jag är väldigt nöjd med men jag måste ha dom här också! Sjukt snygga finns också att köpa på Urban.

Egentligen har jag väskköpsförbud men jag är riktigt kär i väskor med sånna där lappar eller vad det heter. Den här är skitsnygg och kommer från Asos, synd bara att den är slut! Hoppas det kommer in flera till nästa fredag...fast jag får inte.

Sist men inte minst(eller jo) så har vi ett drömarmband :). Ni som brukar läsa min blogg kanske har tänkt på att jag två gånger jag försökt göra snygga armband som är väldigt likt det här från ONE OF A KIND:P. Sista gången lyckades jag faktiskt ganska bra, men det är i alla fall inget fel på att vilja ha äkta vara. I sånna fall får man lägga ut 345kr hos kyssjohanna. Det hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Bente

Jag MÅSTE verkligen ha ett par jeansshorts! Galet hett. Armbandet är också bedårande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback