Bloggtorka

Känns som jag har lagt latsidan till, lite trist(?). Men det är så jävla mycket just nu eftersom jag valde att fly från verkligenheten till Berkas land i helgen. Där han Anna, Katja, Tove, killarna och jag med både mys och fylleslag. För att slippa någon rattfylla på söndagen(som vi kanske ändå han med på lördagen) så valde vi att inte dricka på lördagen vilket jag tyckte var ganska synd(inget fan av eurovision song contest). Men en riktigt rolig helg var det i alla fall!

Aja, just idag sitter jag och tycker lite synd om mig själv efter en olycka på en klassträff igår haha. Jag var först ut under en brännbollsmatch och självklart ramlar jag och viker benet på något konstigt sätt så nu kan jag typ inte gå...riktigt tungt. Känns som att det nästan är läge för kryckor, men jag får testa hur det funkar att gå idag innan jag åker och hämtar några armdödare(har hört från säkra källor att det inte är värt de att gå med kryckor pga smärtan i armarna?). Men något jäktande efter en present till min lillasyster som fyller 9 år idag(GRATTIS!) blir det nog inte. Hon får vänta ett par dagar. Ska i alla fall bli jävligt gott att käka på Kina idag, bra val syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback