Snart så...

image207Idag var jag i stan och hittade en massa fina skor som jag vill ha. Bland annat ett par som wedins som jag ska köpa imorn, tror det blir dem istället för converse till och med. Är lite samma typ av sko men mera lik märket schmoove(eller hur de nu stavas) som gör underbara killskor. Kostade bara 349kr om jag inte minns fel. Dessutom så hittade jag ett par underbara turkosa pumps på hm som självklart inte fanns i min storlek:(. Din sko hade också ett par svarta skönheter som jag tyckte var lite vintriga så jag kände att det var onödigt för jag ska försöka tänka lite ekonomiskt hade jag tänkt:P. Men sen så kommer vi till skönheterna jag inte ens kommer behöva betala för(men som gör mig 2 meter lång ungefär, oklart om det känns bra eller inte). Anledningen till att det känns som att jag inte kommer betala är för att jag har ett presentkort på 800kr och dem kostar 849kr, så det är perfekt! Det är skorna på bilden som kommer från top shop och som jag tidigare har bloggat om. De är ännu finare i verkligheten, på bilden ser man inte den fyrkantiga tån så bra och den gör allt! På top shop i gallerian hade dem bara den svarta och även bara i stl 39 och jag har så stora fötter som stl 41 så de va ju kört. Men den 23 mars öppnar nya top shop på Drottninggatan, wuuhuuw! Längtar redan det finns så mycket som jag vill ha och den affären kommer antagligen ta in mycket mera än vad den i gallerian gör, har hört att den kommer vara störst i europa kan det stämma eller har jag drömt det? Aja nästa fredag ska jag i alla fall stå och hänga vid dörrarna när de öppnas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback