Silvernaglar

Det var ett tag sen jag köpte mavalas silvernagellack nu men jag har inte hunnit testa de förens i helgen. Måste säga att jag inte är alltför nöjd :/. Grejen är att den är ganska okej efter 3 lager eller nått sånt, men efter 3 lager så är risken att det ser väldigt kladdigt ut. Men sen så kanske man inte kan begära värsta drömlacket av 39kr :P.  Så om man ser det på det sättet så är jag ganska nöjd, funderar på att köpa chanels variant som alla pratar om istället även fast jag tycker att priset är ganska högt för ett nagellack.

Betyg: KKKKK
(första gången jag betygsätter något hehe:) )

Mavala i färgen silver 38 finns att köpa på accessora.se för jag har hört att den verkar vara slut i dem flesta affärer i sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback