Nicole ska vara röd/brun/blond?

I höstas var det rött, sen blev det brunt och nu är det blont. Nicoles hår har bytt färg ett antal gånger och jag måste säga att jag tycker det hon har nu är sämst! Älskade henne som brunett men som rödhårig var hon skitsnygg! Vet inte om det är för att jag älskar just den hårfärgen nått enormt men har bara inte tagit tag i mig själv och gett mitt hår samma nyans(är för feg!). Tänk vilken fördel att kunna vara blek och snygg. Vad mycket pengar jag skulle spara in om jag slapp gå till solariet, för rött hår är sjukt snyggt med blek hy!(okej det är sjukt snyggt till brun hud också och jag skulle antagligen sola lika mycket ändå, men jag måste se fördelarna om jag ska våga färga nån gång:P)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt klart brunett!

Postat av: Kim

Svar: Ja eller hur, så mycket finare!:)

2007-03-22 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback