Morroncraving

Cofferbagen kan ta sig:P, jag är helt kär i miumius modell Nappa. Riktig morroncraving som jag sitter och dräglar efter när jag egentligen borde plugga kinesiska. Usch, jag kommer få så mycket ig på det provet jag har idag. Redan förberedd på omprov, vemfan klarar att plugga in sådär många tecken?! Jag fattar inte det. Det var mitt sämsta val av ämne ever. Funderar på att hoppa över provet och bara gå på yrkespassen. Ska bli riktigt kul att gå på "polispasset", kan därimot inte riktigt tänka mig själv som polis i framtiden men kankse:P. Happ nu måste jag plugga mera(eller något alls haha), Hepåre!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Miu miu tote bag är ganska lik den du suktar efter. Säljs just nu på tradera, priset ligger på 799!

2007-03-14 @ 17:13:45
Postat av: Kim

Svar: Åh tack! Sånna tips är alltid välkomna :)

2007-03-14 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback