Minishopping


Är RIKTIGT nöjd med min minishopping idag :)! För det  första så hittade jag en variant av Marc Jacobs brillorna jag bloggat om flera gånger förut, på hm! De gömde sig på killavdelningen så för dem som är sugna på ett par underbara aviators med röda bågar är det bara att gå dit(har föresten köpt alldeles för mycket solglasögon på sistonde, kommer inte att använda alla känner jag :/ ).

Sen så hittade jag ett par guldarmband på glitter som jag blev kär i, älskar att ha en massa guldarmband som tynger ner armen a la Nicole!

Och på Urban hittade jag ett par skitroliga trosor från märket Junk food. Älskar redan deras t-shirtar och har använt min alldeles för lite men nu ska de bli ändring på de. Trosorna med texten "Here comes trouble!" ska användas lika mycket haha:).

Sen så tog jag det stora beslutet att äntligen köpa den omtalade stylingcremen från Bumble & Bumble. Har suktat efter den sen i sommras men har tyckt att 250kr för en hårprodukt varit lite saftigt, men nu har jag börjat styla håret mer när jag går ut än vad jag gjorde förut så nu kändes det värt de. Ska sätta betyg på den senare, hoppas verkligen att den va värd pengarna! Sist men inte minst har jag köpt ett neonrosa sidenband, tänkte vara lite pysslig och göra ett armband. Jag hade en gammal kedja hemma och ni som har läst min blogg från början vet nog hur armbandet kommer att se ut:P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback