kim vill ha



Smycken med djurmotiv är verkligen något jag har fallit för! Älskar kenneth jay lanes djurarmband men om man ska vara lite sparsam så funkar dom här söta fågelörhängena från Top Shop perfekt :). Längtar förövrigt till när den nya affären öppnar i stockholm!

Ja, jag vet att den är slut överallt men jag skulle vilja ha någon liknande förklädesklänning. Eller så kanske det finns någon som skulle vilja sälja sin i stl 38 :)?

Lösa t-shirtar är verkligen min grej och den här från top shop är jättefin! Neontexten och de uppvikta armarna gör allt :)

Jag har trånat i evigheter efter cornelias kuverthalsband men nu har det kommit en lookalike! Wuuhuuw till ett mycket snällare pris och det kommer från urban outfitters. Tror det ligger på 220 kr på internet och det är mycket mera överkommligt än orginalet. Väntar bara på att det ska komma in i affären nu :)

Skorna jag verkligen vill ha nu kommer från vagabond men har inte kommit ut i affärerna än. Spanade in dom på catwalken första gången på ellegalen men hade ingen aning om vart de kom ifrån. En j*vla tur att det skulle vara budgetskor:D, tror priset kommer ligga på 750kr :)

Update:

Höll nästan på att glömma rayban, verkligen ett stort krav just nu! Jag har ett par lookalikes men jag tycker inte om materialet på ramarna :/. Funderar på att slå till på den lilla modellen för ett väldigt bra pris som Katja har lyckats fixa:D. Men om de små inte klär mig får jag slå till på hm´s variant som jag har hört ska komma ut i affärerna snart, om de inte redan har gjort de under min sjuklingsperiod:( blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback