fylletävling

Åhh vad allting suger när man är sjuk. Såhär sjuk har jag inte varit på år och dar känns det som. Jag är så jävla trött HELA tiden. Okej, jag är ganska trött annars också men nu är det helt sjukt. Ska till läkaren imorn och se om de kan ge mig lite mirakelpiller:P. Jag som har gett mig in i en trevlig fylletävling i helgen också haha. Den går ut på att man ska dricka så mycket som man kan utan att decka. Om jag ska vara med i den så måste jag vara frisk som en nötkärna eller vad man nu brukar säga8-). Om jag mår som jag gör nu kommer jag förlora DIRR!!, och då måste jag bjuda alla medverkade på lunch. Okej, just nu är det bara 3 som tävlar men jag vill fan vinna:D. Mina odds är ganska dåliga för jag har ett tufft motstånd men jag hoppas på att dom är lite ur balans på lördag haha:).



Update:
Sjukt omogen tävling, men det är kul haha!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback