dagen efter...

Den här helgen har varit sjuk haha! Riktigt fylleslag hemma hos Felix i fredags. Jag var ganksa lugn tills jag och Sophie åkte hem till Niklas och Thomas, efter de har jag inga minnen:P. Vaknade i deras soffa på lördagen och fattade först inte vart jag var nånstans haha och sen var det dags att jobba kl 1, hatar att jag jobbar på lördagar! Men jag mådde relativt bra jämfört med dom som deckade hemma hos Felix, ett antal spyor dagen efter haha.

Sen efter jobbet så trodde jag att jag kunde se fram emot en mysig hemmakväll, men så blev det inte. Mitt humör ändrades och det bar iväg ut istället:). Skitlängesen jag var ute i sthlm och det kändes verkligen som att det behövdes, asroligt blev det också! Bland de roligaste gångerna måste jag säga. Men hemresan blev mindre rolig haha. Jag skulle hem till Katja och vi har en tendens att somna på nattbussen båda två och det slutar inte alltid så bra. Men nu va vi smarta och ställde båda mobilerna på alarm, men de e klart som fan att vi inte hör dem sen:P. Vilket slutade med att vi hamnade i sollentuna! Har aldrig varit där förut haha men de va ju dött och trevligt hehe:P. Vi va hemma tjugo över sju, riktigt kämpigt! Men de va lugnt sen när vi vaknade så åt vi fruktsallad och glass, sjukt gott. 

Hade egentligen tänkt att åka in till stan idag men jag kände att jag inte var riktigt pigg efter resan till sollentuna :P. Vill ha en fin vit klänning och DESSUTOM måste jag börja kolla efter studentklänning snart! Det är börjar verkligen närma sig, panik!!!

image220
Bild: People
Skulle inte banga på den här klänningen, undra om jag ska köpa tyg och sy upp en studentklänning(verkligen inte själv haha) för då blir det ju precis som jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback