Dagen efter

Igår var det riktigt trevligt faktiskt. Kvällen började med middag på Condo på Riddargatan, ett riktigt mysigt ställe. Melodifestivalen var på hela middagen tycker nog att Anderas borde ha vunnit(för att han är så snygg! haha). Det var tur att jag åt lite hemma innan jag åkte för inte fick man mycket mat för 150kr, tre stycken stora tortellini haha. Sen beställde vi in ett packet där 14 drinkar och 2 vinflaskor ingick, drinkarna var riktigt goda! Men det vet jag inte om det var för att jag aldrig dricker drinkar eller om de va för att dom verkligen var goda:P.

Det var Anna, Katja, Mikaela, Malin, Tove, Jennie och jag som åt middag:). Vid elva så var jag tvungen att börja tänka på refrengen eftersom jag hade en fylletävling att delta i haha. Jennie, Mikaela och Tove bestämde sig för att följa med hem till Niklas och Thomas där den skulle vara(fast Tove bangade på vägen), då va vi bara tre:P. Riktigt mysigt blev det hemma hos råckstakillarna men jag förlorade tyvärr tävlingen hahah. När Mikaela och Jennie hade gått så bestämde jag mig för att "vila lite" haha och det slutade med att jag somnade(eller deckade om man nu vill säga det så). Kändes sådär när jag vaknade lite senare på natten och upptäckte det haha. Nu är jag skyldig Niklas en lunch.

Happ, och idag så vaknade jag vid 12 skulle egentligen ha varit hemma hos Jennie vid 10 för att plugga projektarbete, men det blev lite senare:P. Niklas och Kim ställde upp och gick och handlade frukost sen åkte jag till Jennie och så pluggade vi lite men vid halv 5 var det dags för pizzapaus:). Mikaela och Jennie som redan hade haft en "pizzapaus" den dagen kände sig lite som stammisar när vi kom in på rosa grillen i kälvesta haha. Oscar utan oliver(pizzan hette Oscar) var såå god. Min frukost på en macka och 2 glas oboy räckte inte riktigt hela dagen:P.

Ska snart lägga upp en bild på gårdagens outfit, måste bli bättre på de! Jag glömmer alltid bort att ta kort innan jag ska nånstans eller så är det bara så att jag alltid har så brottom och inte hinner, jag vet inte:P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback