Bumble and Bumble styling creme

image268I helgen har jag hunnit testa min nya stylingcreme från Bumble and Bumble(har förövrigt trott att det har hetat bubble and bubble haha) och den är skitbra, snacka om volym! Det var lite svårare att borta och föna med creamen än med min mousse men den är 1000 gånger bättre. Jag tog därimot lite för mycket vilket gjorde att håret såg lite fettigt ut men de va ju bara mitt eget fel:P. Ingen annan tyckte dessutom att det såg fettigt ut. Fixade håret innan jobbet på morronen och sen när jag slutade på kvällen så var lite ganska mycket volym kvar för så många timmar :). Måste säga att den va värd varenda krona jag la ut.

Betyg: KKKKK
-
(minuset är för att det är svårare att fixa håret lika snabbt som när jag har mousse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback