Bort med vinterskorna

image200Idag hade jag riktiga vårkänslor. Det känns alltid som att man plötsligt blir lycklig när våren kommer haha. Även fast vintern kan vara mysig på sitt sätt så är allt mycket deppigare och mörkare:P då. Nu ska jag slänga in mina vinterskor längst in i garderoben och där får de ligga kvar läääänge förhoppningsvis. Tiden går så mycket snabbare när man blir äldre(okej nu pratar jag som att jag vore jättegammal) men ni förstår vad jag menar. "Passa på att skratta för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång" haha vet inte vart det citatet kommer in men det är från en film jag såg när jag var mindre, sista sommaren tror jag den heter. Sjukt klockren kommentar i alla fall jag tänkte liksom lite att "man vet aldrig när värmen försvinner så man får passa på att njuta medans den är här" eller nått haha. I helgen efter den här helvetespluggveckan ska jag i alla fall åka in till stan och köpa mig ett par vita converse. Har inte vågat det tidigare år för jag har så stor skostorlek satt fötterna ser ut som båtar när jag sätter på mig dem, men det här året ska jag strunta i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback