Den perfekta "playsuiten"

image487
Bild: Topshop

Idag har dagen bestått av MYCKET sol, bad och lakanmålande. Jag kan börja med att berätta att jag bränt mig rejält, usch! Aja det hinner i alla fall lägga sig till på onsdag vilket är det viktigaste. Underbar dag idag och speciellt underbart var det att simma runt i Linas nya pool :), myyys. Och när Sophie sen skjutsar hem mig och Mange Schmidts nya låt kommer på radion så fick jag helt seriöst gåshud(vet inte ens om jag tycker att han är bra men jag förknippar honom i alla fall med underbara sommardagar, och lite napa). OM jag också hade haft den skitsnygga byxdressen över så hade dagen blivit, nej jag ska inte säga underbar igen, himelsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback