skoj på laroy

En dag full av tur måste jag säga. Imorse hämtade mummi(mormor på finska, har kallat henne det sen jag va liten) mig vid 10 och sen bar det av till polisen. Det tog inte så lång tid men när vi kom ut så hade vi fått en p-bot och lapplisan(manlig) stog fortfarande kvar och gav några andra bilar böter. Självklart så frågar min mormor om han kunde vara så snäll att ta bort den haha, och killen gör det! Fattar inte hur hon lyckas det är bara min mormor som kan göra så. Och när han svarat ja så ropar mummi på mig att jag ska komma och ge honom en kram haha, antagligen för att han var typ 25år och hon kände att han hellre ville ha en kram av mig än henne som han redan hade fått dessutom:P Vi hade riktig flyt där eftersom boten låg på en lax:P

Sen efter skolan så åkte jag till stan med katja och hittade precis allt jag skulle ha:D. Ett par silver pumps och sen en kedja så jag kan göra ett likadant halsband som jag visat på bild förut här i bloggen fast i silver så att det matchar skorna:). Sen kom bussen direkt också när jag skulle hem:P

Men nu hoppas jag att turen fortsätter ikväll när det är utgång på g. Antagligen så kommer det vara helt tvärtom och jag kommer inte bli insläppt nånstans, vore så typiskt. Hoppas det blir "skoj på laroy"(med skånsk dialekt) höhö. Jag som har köpt nya skor och allt:P bilder kommer upp imorn föresten haha va töntig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback