lyckat

Igår hade jag riktigt kul! Onsdag betyder utgång och Cafét blir alltid lyckat. Det va alldeles lagom med folk för mitt humör. Haha tappade dock bort min garderobslapp igen, vilket jag ALLTID gör! Men de gick ju bra ändå. När de var dags för fyllekäk på Mcd så blev de bråk. Slutade med att polisen kom men jag va nöjd eftersom jag tvingat bråkstakarna att ge mig att deras mat för att de var dom som startade allt haha, så det fanns mycket att äta när kvällen slutade hemma hos Johan :)

outfit 24jan
                                                                           innan utgång:)

Klänning(Gina Tricot)
Skor(Vagabond)
Strumpbyxor(Hm)
Halsband(Katjas från hm)
Jeansväst(Hm)
Armband(gjort själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback