fint med folie...

Jag har blivit lite kär, igen. Den här gången handlar det om silverskor :) Har spanat in ett par på Zara ett bra tag, men jag är inte riktigt säker på att jag skulle använda dem så mycket satt jag har inte vågat slå till. Men idag hittade jag ett par från vagabond på rean, kostade bara 250kr! Men självklart så skulle jag åka och fixa mitt leg( :| )så jag hann inte köpa dem. Men imorn lämnar jag inte stan utan ett par. De på Zara va lite finare satt jag ska kolla om dem möjligtvis kan vara på rea också, även fast jag antagligen skulle bli 2 meter i dem med mina 183cm utan skor :P

Lite bilder från vårens visningar:

silverskor från celinesilverskor från burberrysilverskor från luellasilverskor från ralph laurensilverskor från sonia rykiel
            celine,                     burberry,                     luella,                 ralph lauren,         sonia rykiel


Kommentarer
Postat av: din bästaste bästigaste vän

kim.. jag tänker kommentera sönder din blogg nu. & jag skojjar inte

Postat av: Anonym

hmm undra vems blogg de här ser ut som

2007-01-19 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback